Logo
Карта сайта Лучший отечественный товар 2007 года Лидер отрасли 2010
Крани управління пневматичним тормозним приводом
 

ПНЕВМАТИЧНА ТОРМОЗНА АППАРАТУРА >> Крани управління пневматичним тормозним приводом


Призначення:
Кран гальмівний двосекційний застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів і колісних тягачів.

Гальмівний кран управляється механічно від гальмівної педалі, забезпечує швидке і регульоване наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів гальмівної системи.

У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване доповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру.

Випускається в модифікаціях:
  • • 100-3514008-10 / -20 / -30 розрізняються становищем важільного механізму по відношенню до підведенням і висновків повітря
Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2), не більше: 0,85 (8,5)
Вільний хід важеля, мм: 4,7-7,4
Хід важеля до повного відкриття, мм: 18,5-27
Загальний хід важеля до упору, мм: 23,1-39,1
Приєднувальні різьби: М22Х1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 3,425

Призначення:
Кран гальмівний двосекційний застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів і колісних тягачів.

Гальмівний кран управляється механічно від гальмівної педалі, забезпечує швидке і регульоване наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів гальмівної системи.

У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване доповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру.

Випускається в модифікаціях:
  • • 100-3514008-01 / -11 / -21 / -31, відрізняються можливістю установки глушника шуму 11.3590070 виробництва ПАТ "ПААЗ"і наявністю сітчастих фільтрів в підводах"11" і "12".Положення важільного механізму по відношенню до підводу і виводу повітря аналогічно кранів 100-3514008 / -10 / -20 / -30.
Технічна характеристика:
Робочий тиск,, МПа (кгс/см2), не більше: 0,85 (8,5)
Вільний хід важеля, мм: 4,7-7,4
Хід важеля до повного відкриття, мм: 18,5-27
Загальний хід важеля до упору, мм: 23,1-39,1
Приєднувальні різьби: М22Х1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 3,425
Призначення:
Кран гальмівний зворотної дії з ручним керуванням і пристроєм розгальмування призначений для використання з пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, колісних тягачів і дозволяє зробити контрольну перевірку достатності ефективності гальма стоянки тягача для утримання на ухилі всього автопоїзда при розгальмованому причепі.

Управляється механічно за допомогою повороту рукоядки крана і забезпечує регульований випуск стиснутого повітря з магістралі управління стоянковим або запасним гальмом.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2),), не більше: 0,8 (8,0)
Приєднувальні різьби: М14Х1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 60
Маса, кг: 1,2
Призначення:
Кран гальмівний зворотної дії з ручним управлінням застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, колісних тягачів та інших транспортних засобів.

Управляється механічно за допомогою повороту рукоятки крана і забезпечує регульований випуск стиснутого повітря з магістралі управління стоянковим або запасним гальмом.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2), ), не більше: 0,85 (8,5)
Приєднувальні різьби: М14Х1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 0,895

Призначення:
Кран гальмівний двосекційний підпедальний застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів і колісних тягачів.

Гальмівний кран управляється механічно від гальмівної педалі, яка встановлюється безпосередньо між вушками крана, забезпечуючи з необхідною швидкістю і стежить дією наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів гальмівної системи.

У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване (з наглядовую дією) наповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру.

Випускається в модифікаціях 11.3514108 / -10 / -20 / -30, розрізняються становищем педального механізму по відношенню до підводам і виводам повітря. За бажанням замовника може комплектуватися випускним вікном, призначеним для установки глушника шуму 11.3590070 виробництва ПАТ "ПААЗ" і сітчастим фільтром в підводах "11" и "12".

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65 – 0,85 (6,5 – 8,5)
Вільний хід штовхача, мм: 1,9 – 3,0
Хід штовхача до повного відкриття, мм: 8,4–10,8
Загальний хід штовхача до упору, мм: 12,5–15,7
Приєднувальні різьби: М22X1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 2,70

Призначення:
Кран гальмівний двосекційний для підвісної педалі застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів і колісних тягачів.

Гальмівний кран управляється механічно від підвісної гальмівної педалі, забезпечуючи з необхідною швидкістю і стежить дією наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів системи.

У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване (зі стежить дією) наповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру

Випускається в модифікаціях 11.3514208 / -10 / -20 / -30, розрізняються становищем педального механізму щодо підведень і висновків повітря, а також 11.3514208-01 / -11 / -21 / -31, відрізняються можливістю установки глушника шуму 11.3590070 виробництва ПАТ "ПААЗ"" і установкою сітчастих фільтрів в підводах"11" и "12".

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65 – 0,85 (6,5 – 8,5)
Вільний хід штовхача, мм: 1,9 – 3,0
Хід штовхача до повного відкриття, мм: 8,4–10,8
Загальний хід штовхача до упору, мм: 12,5–15,7
Приєднувальні різьби: М22X1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 1,97

Призначення:
Гальмівний кран управляється механічно від гальмівної педалі, яка встановлюється безпосередньо між вушками крана, забезпечуючи з необхідною швидкістю і стежить дією наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів гальмівної системи. У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване (зі стежить дією) наповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру.

Випускається в модифікаціях, що відрізняються можливістю установки глушника шуму 11.3590070 виробництва ПАТ "ПААЗ"і установкою сітчастих фільтрів в підводах.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65 – 0,85 (6,5 – 8,5)
Вільний хід штовхача, мм: 1,9 – 3,0
Хід штовхача до повного відкриття, мм: 8,4–10,8
Загальний хід штовхача до упору, мм: 12,5–15,7
Приєднувальні різьби: М22X1,5
Температурний інтервал, °С:від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 1,97

Призначення:
Кран гальмівний двосекційний застосовується в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів і колісних тягачів.

Гальмівний кран управляється механічно від підвісної гальмівної педалі, забезпечуючи з необхідною швидкістю і стежить дією наповнення стисненим повітрям порожнин гальмових камер кожного з двох контурів, а також керуючих порожнин інших пневматичних апаратів системи.

У разі розгерметизації одного з двох контурів пневматичної гальмівної системи гальмівний кран дозволяє зберегти регульоване (зі стежить дією) наповнення стисненим повітрям порожнин справного контуру.

Положення педального механізму щодо підведень і висновків аналогічно кранів 11.3514208 / -10 / -20 / -30.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65 – 0,85 (6,5 – 8,5)
Вільний хід штовхача, мм: 1,9 – 3,0
Хід штовхача до повного відкриття, мм: 8,4–10,8
Загальний хід штовхача до упору, мм: 12,5–15,7
Приєднувальні різьби: М22X1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80

Призначення:
Кран гальмівний зворотної дії з ручним керуванням призначений для використання в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів і колісних тягачів. Управляється механічно поворотом рукоятки крана і забезпечує регульований випуск стиснутого повітря з магістралі управління стоянковим або запасним гальмом.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65...0,85 (6,5...8,5)
Максимальний прохідний перетин, еквівалентний діаметру отвору, Ду, мм: 7
Розмір приєднувальної різьби, мм:
  • для 11.3537410: М 14х1,5;
  • для 11.3537410-10: М 16х1,5
Момент затягування приєднувальних арматур з гумовими елементами ущільнювачів по різьбовим відп., Н • м: 15 ... 25
Робочий температурний інтервал, °С:від мінус 45 до плюс 80
Маса, не більше, кг: 0,73
призначення:
Кран гальмівний зворотної дії з ручним керуванням призначений для використання в пневматичною гальмівною системою вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів і колісних тягачів. Управляється механічно поворотом рукоятки крана і забезпечує регульований випуск стиснутого повітря з магістралі управління стоянковим гальмом.

Кран гальмівний зворотної дії з ручним керуванням 11.3537510 дозволяє зробити контрольну перевірку достатності ефективності гальма стоянки тягача для утримання на ухилі всього автопоїзда при розгальмованому причепі.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2): 0,65...0,85 (6,5...8,5)
Максимальна прохідний перетин, еквівалентну діаметру отвору, Ду, мм: 7
Розмір приєднувальних різьби, мм: М 14х1,5
Момент затягування приєднувальних арматур з гумовими елементами ущільнювачів по різьбовим відп., Н • м: 15 ... 25
Робочий температурний інтервал °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, не більше, кг: 0,73
про нас вакансії історія новини продукція якість постачальникам неліквіди магазин контакти