Logo
Карта сайта Лучший отечественный товар 2007 года Лидер отрасли 2010
Апарати підготовки і забезпечення параметрів стисненого повітря
 

Пневматична Гальмівна АППАРАТУРА >>Апарати підготовки і забезпечення параметрів стисненого повітря

призначення:
Вологовідділювач застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, колісних тягачів та інших транспортних засобів.

Встановлюється з метою виділення вологи з стисненого повітря і автоматичного зливу її. У разі підвищення тиску стисненого повітря до 1,1 МПа з подальшим редукуванням його в регуляторі тиску до 0,8 МПа відносна вологість стислого повітря, що надходить в гальмівну систему, не перевищує 90 ... 95%, що виключає можливість відмови гальмівної системи в осінньо -зимовий період експлуатації через замерзання конденсату. При цьому відпадає необхідність в установці спиртових протівозамерзателей.

Технічна характеристика::
Робочий тиск, МПа (кгс/см2 ),не більше: 0,85 (8,5)
Злив конденсату: автоматичний
Ефективність вологовідділення,%, не менше: 75.
Приєднувальні різьби: М22X1,5.
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80
Маса, кг: 2,550.
призначення:
Регулятори тиску застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів і колісних тягачів.

Забезпечують регулювання тиску стисненого повітря, що надходить від компресора в ресивери пневматичної системи. Містять запобіжний клапан, що спрацьовує при зростанні тиску в ресіверах системи вище заданого.

Технічна характеристика:
Технічна характеристика: (кгс/см2),не менше: 0,65 (6,5).
Тиск вимикання, МПа МПа (кгс/см2): 0,85±0,02 (8,5±0,2).
Тиск спрацьовування запобіжного клапана, МПа (кгс/см2): 0,9–1,05 (от 9 до 10,5).
Приєднувальні різьби: М22х1,5.
Температурний інтервал, °С: от минус 45 до плюс 80.
Маса, кг: 0,865.



призначення::
Регулятор тиску 11.3512010-10 / -20 застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, колісних тягачів і призначений для регулювання тиску стисненого повітря, що надходить в гальмівну систему транспортного засобу.

Регулятор містить кран відбору стисненого повітря, комплектується кронштейном в залежності від виконання, що дозволяє встановлювати регулятор 11.3512010-10 замість регулятора 100-3512010 і регулятор 11.3512010-20 замість регулятора 11.3512010.

Основними перевагами регулятора 11.3512010-10 / -20 в порівнянні з регулятором 11.3512010 є:
  • -наявність крана відбору стисненого повітря;
  • -відсутність витоку стисненого повітря в режимі розвантаження компресора.
Рухомі деталі, гумові ущільнювачі, пружини регулятора 11.3512010-10 / 20 уніфіковані з аналогічними деталями вологомастиловідділювача з регулятором тиску 14.3512010.

Технічна характеристика:
Тиск включення, МПа (кгс/см 2 ), не менше: 0,65 (6,5)
Тиск вимикання, МПа (кгс/см 2 ), не більше: 0,85 (8,5).
Тиск спрацьовування запобіжного клапана, МПа (кгс/см 2):
  • -для регулятора тиску 11.351210-10/-20: от 0,95 до 1,35 (от 9,5 до 13,5);
  • -для регуляторів тиску 11.351210-30/-40: от 0,85 до 1,00 (от 8,5 до 10,0).
Приєднувальні різьби:
  • -для регуляторів тиску 11.3512010-10/20: М22Х1,5;
  • -для регулятора тиску 11.3512010-30: К 3/8".
Приєднувальна різьба на крані відбору стисненого повітря: М16Х1,5.
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80.
Маса, кг:
  • 11.351210-10/-20/-40 – 0,67;
  • 11.351210-30 – 0,70.

призначення:
Противозамерзач застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів і колісних тягачів

Встановлюється для примусового введення в нагнітальну частина гальмівної системи спирту етилового з метою виключення можливості замерзання конденсату в трубопроводах і апаратах гальмівної системи.

Управляється механічно за допомогою натискання на кнопку штовхача.

Технічна характеристика:
Робочий тиск, МПа (кгс/см2), ), не більше: 0,85 (8,5).
Робоче середовище: повітря, етиловий спирт.
Кількість спирту етилового, що подається за один впорскування, см3:
  • при наявності тиску повітря в підводить бобишками: 1,0–1,5;
  • без наявності тиску повітря в підводить бобишками: 1,4–2,0.
Приєднувальні різьби: М22х1,5.
Температурний інтервал, °С: от минус 45 до плюс 80.
Маса, кг: 0,55.
призначення:
Вологомасловідділюва з регулятором тиску 14.3512010 застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, колісних тягачів, і призначений для виділення вологи і масла з стисненого повітря і їх автоматичного зливу, а також для регулювання тиску стисненого повітря, що надходить в гальмівну систему траспортного засобу.

Основні переваги вологомастиловідділювача з регулятором тиску 14.3512010 в порівнянні з вологовідділювачем 11.3511010-01 і регулятором тиску 11.3512010:
  • -на 20% поліпшена очищення стисненого повітря від вологи, що підвищує надійність роботи гальмівного приводу в осінньо-зимовий період експлуатації;
  • -виключений витік стисненого повітря з пневмосистеми в режимі розвантаження компресора, що знижує циклічність роботи компресора і підвищує його надійність і довговічність;
  • -в одному апараті суміщені функції влагомаслоотделенія і регулювання тиску, завдяки чому знижено металоємність на 1,2 кг;
  • -спрощена монтажна схема гальмівного приводу за рахунок зменшення кількості сполучної арматури, трубопроводів і настановних кронштейнів;
  • -монтаж вологомастиловідділювача з регулятором тиску 14.3512010 проводиться на кронштейні, що використовується для встановлення вологовідділювач 11.3511010-01;
  • -вартість вологомастиловідділювача з регулятором тиску 14.3512010 на 15% менше сумарної вартості вологовідділювача 11.3511010-01 і регулятора тиску 11.3512010.

Технічна характеристика:
Тиск включення, МПа (кгс/см2 ), не менше: 0,65 (6,5).
Тиск вимикання, МПа (кгс/см2 ), не більше: 0,85 (8,5).
Тиск спрацьовування запобіжно го клапана, МПа (кгс/см 2 ):
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010/-01 – от 0,95 до 1,35 (от 9,5 до 13,5).
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10/ 11 – от 1,15 до 1,4 (от 11,5 до 14,0).
Злив конденсату: автоматичний.
Приєднувальні різьби, мм – М22Х1,5.
Приєднання різьблення на крані відбору стисненого повітря - М16Х1,5.
Температурний інтервал, °С – от мінус 45 до плюс 80.
Маса не більше, кг:
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10 - 2,5;
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-01/11 - 2,75.
призначення:
Вологомасловідділюва з регулятором тиску 14.3512010-10 застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, колісних тягачів, і призначений для виділення вологи і масла з стисненого повітря і їх автоматичного зливу, а також для регулювання тиску стисненого повітря, що надходить в гальмівну систему траспортного засоби. Модифікація 14.3512010-10 відрізняється від 14.3512010 гладкою трубою збільшеною довжини, що застосовується з метою виключення зниження теплопередачі через засмічення брудом ребер труби.

Технічна характеристика:
Тиск включення, МПа (кгс/см 2 ), не менше 0,65 (6,5).
Тиск вимикання, МПа (кгс/см 2 ), не более: 0,85 (8,5).
Тиск спрацьовування запобіжно го клапана, МПа (кгс/см 2 ):
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010/-01 – от 0,95 до 1,35 (от 9,5 до 13,5);
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10/ 11 – от 1,15 до 1,4 (от 11,5 до 14,0).
Злив конденсату: автоматичний.
Приєднувальні різьби, мм: М22Х1,5.
Приєднання різьблення на крані відбору стисненого повітря: М16Х1,5.
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80.
Маса не більше, кг:
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10 - 2,5;
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-01/11 - 2,75.
призначення:
Вологомасловідділюва з регулятором тиску 14.3512010-01 застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, колісних тягачів і призначений для виділення вологи і масла з стисненого повітря і їх автоматичного зливу, а також для регулювання тиску стисненого повітря, що надходить в гальмівну систему траспортного засобу .

Модифікація 14.3512010-01 відрізняється від виробу 14.3512010:
  • наявністю фланцевого з'єднання охолоджувача з оребренної труби, що підвищило його механічну міцність і забезпечило ремонтопридатність виробу;
  • має вдосконалену систему дублювання запобіжного клапана;
  • змінами в регулювальної частини і підвищенням надійності роботи зворотного клапана в умовах низьких температур;
  • доопрацьованій конструкцією клапана обвідного каналу, що забезпечує необхідну працездатність і довговічність;
  • наявністю фільтра у вхідній бобишці, який забезпечує захист апарату від попадання всередину сторонніх часток.

Технічна характеристика:
Тиск включення, МПа (кгс/см 2 ), не менше: 0,65 (6,5).
Давление выключения, МПа (кгс/см 2 ), ), не більше: 0,85 (8,5).
Тиск спрацьовування запобіжно го клапана, МПа (кгс/см 2 ):
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010/-01 – от 0,95 до 1,35 (от 9,5 до 13,5);
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10/-11 – от 1,15 до 1,4 (от 11,5 до 14,0).
Злив конденсату: автоматичний.
Приєднувальні різьби, мм: М22Х1,5
Приєднання різьблення на крані відбору стисненого повітря: М16Х1,5
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80.
Маса не більше, кг:
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10 - 2,5;
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-01/11 - 2,75.
призначення:
Вологомасловідділюва з регулятором тиску 14.3512010-11 застосовується в пневматичній гальмівній системі вантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, колісних тягачів, і призначений для виділення вологи і масла з стисненого повітря і їх автоматичного зливу, а також для регулювання тиску стисненого повітря, що надходить в гальмівну систему траспортного засобу.

Модифікація 14.3512010-11 має конструктивні поліпшення аналогічні виробу 14.3512010-01 і відрізняється наявністю пристрою для відбору стисненого повітря з приєднувальним різьбленням М 16x1,5 і більш ефективним влагоотделения, за рахунок створюваного компресором підвищеного тиску до 1,0..1,07МПа (10. ..10,7 кгс / см), в корпусі апарату, перед зворотним клапаном.

Технічна характеристика:
Тиск включення, МПа (кгс/см2 ), не менше: 0,65 (6,5)
Тиск вимикання, МПа (кгс/см2 ), не більше: 0,85 (8,5).
Тиск спрацьовування запобіжно го клапана, МПа (кгс/см2 ):
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010/-01 – от 0,95 до 1,35 (от 9,5 до 13,5);
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10/-11 – от 1,15 до 1,4 (от 11,5 до 14,0).
Злив конденсату: автоматичний.
Приєднувальні різьби, мм: М22х1,5.
Приєднання різьблення на крані відбору стисненого повітря: М16х1,5.
Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 80.
Маса не більше, кг:
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-10 - 2,5;
  • для вологомастиловідділювача 14.3512010-01/11 - 2,75.
призначення:
Осушувач стисненого повітря 11.3536008 / -10 призначений для осушення повітря, що подається компресором з метою запобігання можливості замерзання і відмови приводу, а також зниження ймовірності корозії деталей апаратів приводу. Осушення повітря здійснюється шляхом адсорбційного поглинання водяної пари з подальшою холодної регенерацією адсорбенту зворотним потоком повітря.

Осушувач повітря має вбудований регулятор тиску стисненого повітря із запобіжним клапаном, нагрівальний елемент для підігріву випускного клапана, глушник шуму на випускному клапані і сепаратор для попереднього відділення краплинної вологи і масла, що збільшить термін служби адсорбенту.

Виконання осушувача 11.3536008 / -10 повинен комплектуватися регенераційні ресивером.

Технічна характеристика:
Тиск включення регулятора в режим розвантаження, МПа (кгс/см2):
  • для 11.3536008: 0,85+0,02 (8,5+0,2);
  • для 11.3536008-10 – 0,87+0,02 (8,7+0,2)
Тиск включення регулятора в режим накачування, МПа (кгс/см2): 0,7 (7,0) min
Тиск вмикання запобіжного клапана, МПа (кгс/см2): 1,1+0,2 (11+2)
Приєднувальні різьби: М22х1,5-7Н, М12х1,5-7Н
Температурний інтервал, °С: от минус 45 до плюс 80
Запас по точці роси, °С: 15 min
Маса, кг: 7,2 кг.

Характеристика нагрівального елементу:
Номінальна напруга, В: 24;
Номінальна споживана потужність, Вт: 85;
Температура включення, °С: 7 ± 6;
Температура відключення, °С: 25 ± 6.

Детально >>>
призначення:
призначення:

Технічна характеристика:
Тиск переведення компресора в режим розвантаження в атмосферу, МПа (кгс/см2):
  • для 11.3536008-10 – 0,85+0,02 (8,5+0,2)
Тиск переведення компресора в режим наповнення пневмосистеми, МПа (кгс/см2), min: 0,7 (7,0) Тиск, обмежується запобіжним клапаном, МПа (кгс/см2): 0,95…1,35 (9,5…13,2) Приєднувальні різьби: М22х1,5-7Н, М12х1,5-7Н Температурний інтервал, °С: від мінус 45 до плюс 60 Запас по точці роси, °С: min – 15 Маса, кг: 5,5.

Характеристика нагрівального елементу:
Номінальна напруга, В: 24;
Номінальна споживана потужність, Вт: 100;
Температура включення, °С: 7 ;
Температура відключення, °С: 27 ± 4.
призначення:
Картридж для осушувача повітря використовується в пневматичних гальмівних системах вантажних автомобілів і автобусів як комплектує осушувача повітря.

Технічна характеристика:
Робочий тиск: 800 кПа
Максимальний тиск: 1,3 МПа
Різьблення: М39Х1,5


призначення:
Цей виріб дозволяє підключити нагрівальний елемент до електричній системі автотранспортного засобу для підігріву випускного клапана з метою забезпечення працездатності апарату в осінньо-зимовий період.

Технічна характеристика:
Робочий тиск: 800 кПа
Максимальний тиск: 1,3 МПа
про нас вакансії історія новини продукція якість постачальникам неліквіди магазин контакти